Jag har ju glömt...

Att berätta och visa bilder från i Måndags när jag drog med mig Mickis och Himer till Kungsan för att kolla på Darin när han uppträdde på Pride. Träffade även Jessica och massa annat trevligt folk där:)


Sanna Bråding i mitten och en klockren bög till höger.


Maskinen uppträdde (grymt bra!!) och var utklädda till transor.


Höjdpunkten.. Darin!
Han sjöng MJ's låt Billie Jean och sen två egna låtar. Breathing your love och Runaway!


Darin's tribute till Michael Jackson.
Han gjorde det så sjukt sjukt sjukt bra!
What a feeling..

Kommentarer
Postat av: sofia (från robin bengtssons blogg)

Där var jag med. Gud vad kul det var:)

2009-08-02 @ 18:29:44
Postat av: Felicia

han är braaA:)

2009-08-03 @ 01:52:48
URL: http://fsvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0