Mer Robin Bengtsson i musiksverige!

Ja det vart ju lite snack om Favorit Bengtsson i det förra inlägget och då kom jag på att jag har glömt att skriva en viktig, mycket viktig sak här i bloggen.

Det är nämligen så att Robin har fått skivkontrakt!!!!!!!!!!! Hur grymt är inte det?
SOM jag har längtat, helt sjukt. Jag är lycklig. Jag visste att han skulle klara det. Han är grym och ingen är mer värd detta än just han.

Vad jag inte riktigt har förstått är om han fått kontraktet tillsammans med bandet Area eller om det är något som han har skrivit på för sig själv. Men jag tror på det först nämnda.
Fast för mig kvittar vilket, det kommer att bli HUR GRYMST SOM HELST hur det än blir:)



Robin med bandet Area.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0