Tack för detta väder!

(Inlägget skulle ha blivit publicerat för över en timme sen. Det blev något fel.)


Dagen har varit skitmysig.
Mamma väckte mig runt elva, då gick jag upp och åt frukost.
Sen runt kl ett så gjorde vi skit goda baguetter och tog båten ut på sjön och sen låg vi och sola i flera timmar.
Jag tog även årets första dopp! Creds till mig.
Har nog aldrig varit såhär sent ute med att bada.... Men jag skyller på vädret som har varit innan denna värmebölja!

Så ja, lite färg har jag iallafall fått idag. Låg ute en stund runt 4-5 också, då fick jag ännu lite mera färg så jag är nöjd.
I morgon ska vi ta båten till blåsjön, inge bang!
Där äre super mysigt...

Nu är det middag som gäller. Ska bli gott, jag är hungrig som fan. Och sen lite senare ikväll så är det premiär för Allsång på skansen. Kommer få massa minnen när jag ser det.
Minns sommaren 06 då jag och Jossan var där VARJE tisdag, på varje Allsång. Det kan man kalla minnen det!
Hoppas på att få komma iväg på Allsång i år också.

Nej men somsagt, maaaat. Hörs sen!


Allsång 2006




Kommentarer
Postat av: Erika

jag har fan aldrig varit där men skulle mer än gärna åka dit någon gång :)

speciellt när timo uppträder :D

2009-06-24 @ 09:38:40
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: jaaa, men det blir ju mer drag då! :D

2009-06-26 @ 09:36:28
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0