You're so naive




Vilken dag.. Vilket väder. SKITVÄDER! Det är inte okej att det regnar som det gör just nu.. vart tog vårsolen vägen? Det gör ont i mig av avundsjuka när jag tänker på att Mickis och Linn m.fl just nu säkert ligger och steker sönder på en strand i Spaninen. Döda mig snälla... Någon? Hahah det är fan inte rättvist.

Den har dagen har verkligen inte varit min dag.... Så har det varit från den stund jag först slog upp ögonen idag. Jag försov mig ganska rejält, missade yttligare en buss. Hade hela vägen till skolan en konversation via sms som gjorde mig väldigt depp. Och ja det satte sina spår.. Har nog inte varit så väldans jätte happy idag. Men ändå helt okej. Mina fina vänner gör mig till en glad Lisa, tur det.

Jag missade samhällskunskapen.. Fan! Hahah eller inte.
Men jag hann iallfall med idrotten, fast jag hade inga kläder med mig, inte det första jag tänkte på när jag vaknade och fick skit brottom liksom. Jag, Elise, Jennifer och Rasmus gick upp till vällingby och satte oss på donken istället. Jag åt inget, så det så haha. Men vi satte oss där för att det var så kallt och regnigt ute. Vi satt typ och snacka i över 1½ timme, haha det var kul. Många sjuka samtalsämnen kom upp kan jag lova!
Sen drog Elise hem eftersom hon slutade för dagen, medans jag, Jennifer och alla åkte tillbaka till skolan. Det vart pizza till lunch idag.. Det är typ bara jag som uppskattar det, as konstigt. Alla bara gnäller om att dom pizzorna vi får i skolan smakar skit, men nej det tycker inte jag inte:)
Efter lunchen så åkte Jennifer också hem, så då fick jag roa mig bäst jag kunde med Jocke, Max plus några flera från den halvan utav klassen. Hade datakunskap i typ 3 timmar, inte allt för tråkigt denna gången. Jag gjorde klart mitt arbete den här lektionen, bra jobbat Lisa. Kan det vara första gången tro? Mycket troligt säger jag då... :)

Kom hem runt 18.00. Idag ska mamma äta ute på resturang med några jobbarkompisar, så det är bara jag och pappa hemma just nu. Det märktes... Min kära fader hade inte ens börjat laga maten när jag kom hem, vrålhungrig var jag. Han stod och monterade upp en ny dusch. Tänka sig att inte ens när han är hemma så slutar han jobba haha!
Men maten gick fort och nu har jag nyss ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0