Maybe I was naive, got lost in your eyes

Jag har varit väldigt väldigt förkyld ett längre tag nu. Just själva förkylningen är bättre nu än förut men det har fortfarande inte försvunnit helt. Men nu mår jag piss, jag fryser och har ont i kroppen. Börjar nog bli sjuk, inte bara förkyld utan liksom sjuk. KUL!!!!

Dagen har gått skit snabbt i alla fall, det är gött. Vädret har dock varit vidrigt. Det spöregnade i morse, eller snöblandat regn kan man väl säga. Skönt tänkte jag, då kanske vi inte är ute med barnen nu på morgonen som vi brukar och är i stället kanske inne i värmen. Men icke sa nicke.. Eller nej inte Nicke, utan dagisfröken Åsa var det faktiskt som sa det, vi skulle alltså istället ut i skogen med alla barnen. Samtidigt dessutom. Vädret = KALLT. Alla barnen samtidigt = KAOS.
Men vi var inte ute så länge, vi gick in efter ett tag och ja sen så flöt dagen på bra. Jag har byggt en massa med lego i dag, konstigt nog så är det fan kul haha.

Jahaja, men mer än såhär har jag nog inte att berätta för er. Det händer liksom inte så mycket mera. I helgen bli det fest hoppas jag på i alla fall. Man är ju lite små sugen.... Och för övrigt så vill jag bara ha måndagmåndagmåndag.

Heippa!



BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS! BIG NEWS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja så kan det gå :D

2009-11-06 @ 18:40:03
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Gabriela

Hahaha, vad söt

2009-11-08 @ 14:55:58
Postat av: Julia

Wohoo, Darin i melodifestivalen!! :D

2009-11-16 @ 19:50:23
URL: http://idoljulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0