Sometimes i wonder if anything's absolute anymore

Äntligen hemma efter en rätt händelserik helg. Eller det känns så i alla fall. Fast egentligen så var det ju bara gårkvällen som blev riktigt händelserik haha.

Efter mycket krångel så åkte i alla fall jag, Malin och Ida in till hötorget och förade lite i lägenheten. Det var skit mysigt. Lyssnade på skön musik och snackade i typ några timmar.
Strax efter klockan nio så drog vi ända till Enskede för vi hade blivit dit bjudna utav Jesper och några andra på en fest där. Det var jävligt kul, jag och Ida hann nämna alla dugliga killar i hela huset och presenterade dom för en inte så intresserad Jesper haha. Vi startade även vårat egna lilla band, jag och Ida.
Jag på dragspel och Ida på flöjt. Jag tror att det kommer gå riktigt bra för oss två, vi kommer lyckas i musikbranchen. Skillz that killz alltså hahaha.

Men men, sen drog vi i alla fall till Kärrtorp där Jesper bor och spenderade resten utav kvällen där. Och ja, där i från minns jag i stort sätt ingenting om jag ska vara ärlig. Bara att jag typ skrattade konstant. Haha bra det i alla fall ju.
Sen fick jag reda på en sak som gjorde mig jävligt deppig och framförallt irriterad. Men tack vare folket som jag umgicks med (och alkoholen i kroppen haha) så höll jag humöret uppe ändå.
Vi skulle egentligen ha åkt hem, men ångrade oss och övernattade sedan hemms hos Jesper.
Kvällen blev skit lyckad!!

Här är två skit härliga bilder på mig och Malin från kvällen. Resten utav bilderna finns på fejjan.




Kommentarer
Postat av: ulrika

dösnygga skor har du!

2009-10-18 @ 23:01:40
URL: http://usomiulrika.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Älskar hatten på bilden! :D

2009-10-19 @ 11:30:48
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: izabelle

ja men det tycker jag med! läätt att vi ska hihi <3

2009-10-19 @ 15:25:22
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0