Today I had a thought. What if I... What if I had never met you?

I dag är det faktiskt ett helt år sen jag träffade på den här människan för första gången. Robin Bengtsson. Tänka sig vad tiden går fort, även fast det helt ärligt känns som om det vore mer än ett år sen. Det har hunnit hända så otroligt mycket grejer sen den där dagen i Oktober förra året.

 

13 Oktober 2008.

 

Det här är det första kortet någonsin på oss två. Ingenting att jubla över direkt, eftersom jag ser ut som om jag vore typ 10 bast. Dessutom så måste jag ha stått i en jävla grop eller något haha, för riktigt sådär mycket kortare än Robin är jag inte. Faktiskt. Jag hade till och med klackar på mig den dagen om jag inte minns fel haha.

 

 

 

Här är en bild på oss från den 10 Augusti i sommras när han spelade in sin musikvideo till Another lover's gone här i Stockholm. Innan detta så hade jag inte träffat honom sen den 24 Janurai, så det kändes lite extra den här dagen haha.

 

 

 

Denna bilden togs för lite över en vecka sen och är en utav dom nyaste.

 


Han har gjort ett riktigt starkt intryck på mig, vilket mina nära och kära nog är väl medvetna om haha. Jag kan inte vara annat än glad över att Jessica drog med mig till hotellet den där dagen, för om inte så hade saker och ting nog sätt jävligt annorlunda ut nu.


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag är super glad att du följde med också! Vem vet hur det skulle vara mellan oss annars? Okej, men man ska inte tänka så, men man vet ju aldrig. Många saker förändrades nog den dagen ;) Om jag ska vara ärlig. <3

2009-10-14 @ 09:13:56
URL: http://xjess.blogg.se/
Postat av: emilia

Ååh, ja snart är det ett år för mig med. Shit :o det är typ galet, och ja! <3

2009-10-14 @ 10:38:10
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0