Nu börjar det om..

Sitter i nuläget hemma hos Jessica. Vi sitter och kollar på Idol, massa mys. Idol från förra året alltså. Det bästa året dvs.
Och ja, appropå Idol så börjar det ju i kväll. Helt från början. Idol 2009. Ska bli skit kul och se när dom visar från Stockholm.. Undra om man syns haha. Men framförallt så ska det bli kul att se dom nya personerna. Få se om dom slår förra året? Haha. Omöjligt.. Men kul i alla fall.

Nu blev det en väldigt grötig text.. Allt jag tänkte skriva har jag glömt bort nu haha. Men det jag ville få sagt var bara att jag är hemma hos Jessica nu, vi idolnördar oss vilket vi är bäst på, och om 14 minuter börjar Idol 2009. Blandade känslor!!

Så ja, ha en bra kväll. Nu har jag sagt det jag ville ha sagt :) Eller nej, en sak till. Thank god för att Robin ställde sig i den där jävla Idol kön våren 2008. NAJS!



Grymt. Mer än grymt!!


Det här minns man ju också såklart. Haha ja, vi blev tillsagda att ställa oss på andra sidan vägen och sedan skrika och springa allt vad vi hade emot Johan hehe (det ända som inte syns i klippet märkte jag nu...). Men vi skulle klänga på honom, skrika och ja and so on. 
Mina favoriter, Anna-Lisa, Vanessa, Gabi och Jess! Minnen alltså haha...


Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Inget kan seriöst slå Idol 2008, inget kan seriöst slå robin bengtsson i idol:) Galet kul att det börjar igen! :D

2009-09-08 @ 21:41:13
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0