Tisdag

Har ingenting att skriva förtutom att gårdagen spenderades med favoritMalin och senare mot kvällen så gick vi över till Michel där även Emil var och tittade på en film. Eller nej, inte en film, tre stycken hann vi faktiskt med. Trevligt trevligt. Jag och Malin kom hem runt tre skulle jag gissa på och somnade väl nån timme senare.

I morse försov vi oss med en timme typ, så det blev lite brådis. Men duktiga som vi är så hann vi såklart med bussen mot stan där vi gick runt med Michel och Emil. Emil tog hål i öronen.... Hahah det var liiiite roande. Han var liiiite rädd liksåååm. Men det blev fin fint!

Nu sitter jag här framför datan och har det brutalt tråkigt. Faktiskt. Mamma tjoar om att det är American Idol, orkar jag resa mig upp och gå dom 15 steg som krävs för att gå till vardagsrummet? Det är mycket tveksamt...


John Mayer - Slow dancing in a burnin room


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0