Todaaaaaaaaaaaaayyyyyyy

Idag har jag umgåtts med my big love, Ida Maria Bimer. Vi åt först frukost ute i solen (under ett parasoll) och sen solade vi lite, hade lite smått vattenkrig och bjöd byggarbetarna som har jobbat här hela veckan på lite melon. Snälla, javisst.
 Sen åkte vi hem till Ida och badade i poolen och runt kl halv fem så skjutsade jag frugan till jobbet och åkte själv hem, men snart (måste egentligen åka nu, brådiiiiiis) så ska jag hämta henne igen och då åker vi hem till henne och käkar mat. Sen hit igen. Och seeeeeeeeeeeeen.......... Nej inge mer sen! Eller JO, Mallan kommer även hit lite senare också. Loveli. Trion samlad. Hoppas Malin och grabbarna har haft det skit på P&L. Fast stort tvek på det. Jag menar, Jay Z live...... Kom igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0