Catch up

Torsdag: AC/DC live på Stadion. Det var världens ballaste känsla att se och höra dem live. Konserten var så äckligt jävla grym!!

Fredag: Minns fan inte vad jag sysslade med på dagen, solade i guess. Kvällen spenderade jag däremot i biomörkret tillsammans med John. Vi såg "Terror on elm street". Den var läskig men rätt kass ändå.

Lördag: Jag åkte hem till Ida rätt tidigt, duschade och gjorde mig i ordning och sen tog vi bussen till Stenhamra där vi köpte tio röda rosor och lite choklad till Michel. Sen mötte vi systrarna Forsberg och tog bussen hem till Michel där det var mottagning.
Det var riktigt jävla trevligt, härligt sällskap, god mat och dricka. Dock liiiite för mycket för min del, men vad gör det om hundra år. Jag hade jävligt kul i alla fall!
Jag, Ida och Emil åkte hem till Ida rätt tidigt. Väl hos Ida åt vi pizza och däckade sedan bra snabbt. I alla fall jag haha.

Idag: Jag slog upp ögonen klockan 5 i morse och var tvärvaken. Mådde skit däremot. Drack flera liter vatten. Några minuter senare så vaknade även Ida och var även hon tvärvaken. Vi gick dock och la oss igen efter ett tag och kollade på Lotta på bråkmakargatan och Tzatziki och somnade tillslut om. Vaknade sedan klockan tolv då vi gick upp och la oss direkt ute på altanen och har sedan spenderat resten utav dagen där ute. Har alltså badat i poolen och solat hela dagen, så jag ska inte klaga, men faaaaaaan vad jag har bränt mig över bröstet. Ajj som fan.

Nu ropar sängen på mig....... I morgon blir det chill i kananbadet med härliga klassen. Det ska bli fult väder.... Jävla skit jag som ville bada. Jaja, godnatt folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0