It's like that

Igår så packade jag väskan med partykläder och åkte hem till Ida.
Planerna för kvällen var oklara, men vi hade några alternativ, dock så var alla som sagt oklara. Det slutade med att jag och Ida hoppade in i duschen fort som fan och när vi var klara så bangade alla eller så blev vissa planer helt inställda osv. Väldigt fail. Vilka partypoopers det finns alltså.

Så kvällen spenderades hemma hos Ida i stället, med godis, tv och massa snack. Innan midnatt så gick vi och solade på mammsens jobb också. Vilket jag var i ett väldigt stort behov av. Fast tyvär så blev det ingen större skillnad, förutom att bikini/tros linjen blev skarpare.
Längtar till sommaren. Längtar till Rhodos. Men man ska väl kanske inte klaga... Vädret i dag var helt underbart. Sol, sol och sol. Bara den här jävla snön som ska bort nu.

´
Jag och Mari förra sommaren, påväg hem till Jennifer på middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0