Härliga regniga äckliga söndag

Jag bjöd över tjejerna igår och tillsammans gjorde vi hemmagjord pizza. Riktigt god blev den. Sen satt vi och drack vin och snackade i ett par timmar innan vi tillslut tog oss över till grannen för lite mera vin och en massa mera snack. Kul att prata på engelska för omväxlingens skull.

Vi kom inte hem allt för sent och gick och la oss framför Sex and the city, Ida och Malin somnade på två röda medans jag låg vaken ett tag till och försökte höra så gott jag kunde utav tvn mellan deras enorma snarkningar haha.

Nu har tjejerna dragit hem och jag ska snart åka till Ida och sen till hennes match i Sollentuna. Hörs när vi hörs. Det är fars-dag idag så jag kommer inte hem allt för sent, måste fira pappsen med lite tårta ju. Han var på 50års fest igår så han mår väl inte prima idag kanske, får se hur mycket tårta han äter haha.
Puss på er!


Mysmiddag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0