About the importance of gratitude

Fan vad off jag är på bloggen. Sorry, men twitter är så mycket mera underhållande än att blogga.

I Onsdags så var jag på bio med Emilia och sen på Rebeckas skiva. Jävligt rolig dag/kväll/natt kan jag lova. Jag, Mari och Martin kom till Ida's lägenhet runt 4 på morgonen, efter lite nattliga äventyr. Klockan ringde tidigt dagen efter men jag kan ju bara säga att jag var helt klart 2cool4school i torsdags och åkte istället hem. Jag mådde väl inte direkt prima heller för den delen.

Idag fyller världens bästa mamma år så jag har varit hemma hela kvällen med familjen och firat henne. Min fina mamma. The queen of my heart. Cheesy but true. Ingen människa i världen har samma värde i mina ögon som henne, så är det bara.

Nu hade jag tänkt joina sängen för i morgon ska jag upp hyffsat tidigt. Det blir ett gymbesök med Ida och sen raka vägen hem och sen in till stan igen. Stressigt men mycket behövande. Sleep tight!

                                                  Mannen i mitt liv och jag på bussen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0