You make my head feel like a busy New York City street

Jag är på så vidrigt dåligt humör och svarar spydigt till alla som pratar med mig (dvs. mamma och pappa) och jag skulle i ärlighetens namn kunna strypa min hund som rymt mitt framför ögonen på mig minst tre gånger idag. Det spelar ingen som helst roll om man ropar och ropar för han skiter blanka fan i det ändå. Mamma säger att jag måste ha överseénde för att det är tre tikar i närheten av oss som löper och Neo är en unghund med hormoner. Men jag tänker fan inte ha något överseénde. Jag får fnatt. Allt detta kombinerat med att jag möjligtvis inte äter riktigt så mycket som jag bör är just nu är ingen bra kombo eftersom jag behöver mat för att hålla humöret uppe. Anledningen till det heter Instant Slim. Allt som har med hungerkänslor och sötsug att göra är som bortblåst.Jag har inte rört en sötsak på över en vecka och det är rekord för att vara mig. Om jag kombinerar detta med träning nu så hoppas jag på underverk till sommaren. We'll see, we'll see.

Något som i alla fall har gjort mig glad idag är att jag låg ute och solade i bara bikini utan att ens frysa, tvärtom. Vädret idag var ta mig fan det bästa jag upplevt på länge. Det är livet när det är som bäst det, när solen lyser!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0