Catch up

I torsdags så åkte jag, Mari och Ida hem till Rebecka där vi lagade en fet middag och åt tills vi var spyfärdiga. Efter middagen så bestämde vi oss för att spela världens roligaste spel som går ut på att man ska dra en lapp ur en påse och på lappen så står det ett ord som man ska beskriva på 30 sekunder. Man får heller inte andänvda ord som innehåller ordet man ska beskriva. Mari hade dock glömt själva spelet hemma så vi skrev egna lappar med egna ord på, vilket visade sig vara mycket roligare. Jag och Ida var ett team och skrev så sjuka ord så ni anar inte. Ni kan nog förstå att det blev en hel del skratt när Rebecka skulle beskriva ordet "fittslem". Priceless!
Resten av natten så kollade vi på båda Transformers filmerna. Ruskigt bra! Vi kom i säng kl sex på morgonen men jag och Ida delade på en 70säng och med mina sömnproblem så somnade jag inte för ens vid kl åtta.

I fredags var jag vidrigt trött men hade lovat Mickis att dra ut och det höll jag. Men vi ändrade dock våra planer i sista sekund och drog på hemmafest istället. Catta hade en försenad 18års fest som blev skit lyckad. Jag var dock så jävla trött så jag var inte riktigt i mitt esse, men hade en riktigt trevlig kväll i alla fall. Jag, Mickis och Sebbe drog oss hem runt kl tre tror jag men somnade inte för ens vid fem och gick sedan upp kl åtta för att Mickis skulle jobba och jag åkte i samma veva hem. Dagen gick i slow motion och jag längtade bara tills kvällen så att jag kunde få gå och lägga mig och sova. Men återigen så ändrades planerna då Ida ringde och ville ha sällis för hon var ensam hemma med Jonna och Amanda (småsyskon), så jag åkte hem till familjen Bimer istället och spenderade min kväll/natt där. Vi sov alla fyra nere i Ida's föräldrars rum och hoppades på att slippa spöken den här gången. Jag och Ida somnade så fort vi la oss men blev istället väckta utav Jonna som tjatade om att hon hörde fotsteg och att nån drog i dörrhandtaget haha. Jag sov så jävla stenhårt så jag hörde ingenting så kan inte säga om det var så eller inte, men det skulle ju inte förvåna mig om det stämde haha.



Mysmiddag med mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0