I told you i'm not bulletproof

Idag och jag gått runt här hemma och tyckt synd om mig själv. Jag är så inåt helvete jävla sjuk, ni anar inte. Jag går och bär på en sån här riktigt seg och jobbig jävla förkylning som har anlänt till min kropp just för att retas och det lyckas den med. Fan vad dåligt humör jag är på. Just nu vill jag bara ha helg och köra en eller kanske två riktigt sköna utgångar. Är så sugen. Även fast förkylningen från helvetet har tagit över min kropp.

Dom få stunder idag som jag inte har suttit och tyckt synd om mig själv så har jag läst igenom ett par Au Pair bloggar. Till er som är lite intresserade utav detta kan jag tipsa om den här bloggen där en tjej har länkat riktigt många bloggar. Notera att jag har läst igenom i stort sätt alla som är länkade på den sidan nu. Jag är så taggad på att ge mig iväg på denna resa, men det är ett bra tag kvar tyvär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0