Depressed

Fyfan vad äckligt det är ute idag. Sliskigt och bara grått grått grått. Blir deppig utav att titta ut genom fönstret. Usch. Jag dör lite inombords av avundsjuka för Mari och hennes pojkvän Micke som är påväg till Egypten nu. Eller dom kanske har landat. Jag är hur som helst ruggigt avis. Fyfan vad jag behöver sol just nu. Sol och värme. Jag är ingen vintermänniska. Inte någonstans. Skulle gärna gå i ide över vintern om det nu gick.


Det här vill jag göra just nu.... Ligga och chilla inne på hotellrummet på Rhoddan!!!!


Kommentarer
Postat av: malin

Jag känenr precis samma sak. Åka utomlands? sneeela berit

2011-01-18 @ 17:12:48
URL: http://standmyground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0