Jar of hearts

Utgång igår. Jag, Annelie och Ylwa började kvällen på retro med en nacho tallrik och en jävla massa cider. Bra start! Sen drog vi vidare till Vickan/Entourage, där vi snart är stammisar. Tror vi drar nytta av det faktum att jag bara behöver ringa ett samtal för att komma in gratis. Men det går dock inte att förneka att uteserveringen där är den bästa!

Hur som helst, lite senare joinde även Emil, Danne och Joppe vårat lilla tjejgäng och så blev det en jävla massa dans innan vi drog tjugo minuter innan stängning. Sen vart det två stop för fylle-käk och så missde vi 03.20 bussen med flit och GICK till Nockeby för att Ylwa promt skulle bada sådär mitt i natten. När vi väl var framme så ångrade hon sig dessvärre för hon ville inte bada själv pgr. utav alla 12-meters hajar vi har här i mälarn. Jobbigt jobbigt! Det var bara för oss att knalla tillbaka till busshållsplatsen där vi alla somnade i en hög på varandra mer eller mindre. När bussen väl kom så blev det sov-kalas igen och sen sängen direkt när vi kom hem.
Jag vaknade dock nån gång tidigt i morse utav att Ylwa petar på mig och märker då att jag i stort sätt ligger PÅ henne. Haha det är så komiskt för det händer varje gång vi sover med varandra tydligen, och jag som knappt rör mig när jag sover liksom? Ylwa är oemotståndlig I guess.

Hela den här dagen har i all fall spenderats i systrarna Forsberg's Crib med hela grabbgänget också. Killarna skulle hjälpa Malin och Ylwas pappa att byta fönster i huset i utbyte mot några backar öl, så det gjorde dom, och drog dessutom på sig en redig dags-fylla. Good work! Fram mot kvällen så blev det hamburge-grillning och det var SÅ jävla gott. Var bara tvungen att säga det.




Ph1. En maträtt som jag skulle kunna leva på resten av mitt liv. Ph2. Ännipänni och jag. Ph3. En trött Emil kl 04.15. Ph4. Händig ung man. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0