I lost myself in the process

Jag har fortfarande inte kommit igång med maten ordentligt och mår fortfarande skitdåligt, jävla skit maginfluensa, det finns ta mig fan inget värre. Men i morgon ska jag i alla fall till skolan, jag har två lektioner och sen när jag slutar så ska jag möta Emilia i stan och så ska vi gå på bio. Det blir NSN3D, känns lite som ett måste att se filmen igen. Utan skrikande fans och utan pissdåliga platser. Så i morgon tar vi med oss våra lila 3D brillor och sätter oss och njuter av filmen istället för att hypa haha. Efter bion så åker jag raka vägen hem till Mari där även Martin och Kahlil kommer vara och så ska vi föra där i ett par timmar innan vi drar in mot stan för att sedan tillbringa kvällen/natten på Rebeckas studentskiva. Såååååååå taggad!

Som ni märker så har jag inte så mycket att berätta, kan säga att jag twittrar en heeeel del mer än vad jag bloggar. Lite beroende, bara "lite". Puss på er, peace & love och allt sånt där!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jaha nu fattar jag! *trög! Haha, men när jag hade läst om den här på din blogg så blev jag faktist lite nyfiken, vet faktist inte varför eller jo antagligen för att du skriver så bra om den. men vi får se, tack för tipset! :)

2011-03-30 @ 17:02:38
URL: http://oliviafahlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! Jag har läst din blogg ett tag nu o kom ihåg när du beställde extiansons från Rapunzel of Sweden. Jag funderar på att beställa det nu och undrar två saker. Hur länge satt dem i efter att du satt i dem? Och sliter det på ens egna hår när du tog av dem? Gick ditt egna hår av eller liknade?

Tack ;)

2011-03-30 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0