I know it would’ve worked out, if we only gave it a try

Måndag betyder ledighet för mig, thumbs up på det. Dagen har dessvärre varit så jävla seg så det finns inte ord för det. Jag låg vaken till kl fem igår för att jag inte kunde sova. Well, låt mig säga att det är väldigt mysko eftersom jag och Emilia inte sov mer än 4 timmar natten innan. Min sömn är helt fuckad, på riktigt, ibland är jag jätte trött fast jag har sovit i tio timmar och ibland så skulle jag kunna vara vaken dygnet runt.
Men ja, jag vaknade i alla fall runt tolv idag men stannade kvar i sängen i några timmar till pgr. utav att det regna ute. Sen har jag duschat, lyssnat på musik, hängt på twitter, tumblr, gått promenad, pratat i telefon osv. Alltså en slapp dag gånger tusen.

Nu sitter jag däremot och drömmer om framtiden. Viljan att bara lämna Sverige för USA och Australien smyger sig på mer och mer för varje dag. Jag är i behov utav en helt ny värld, nya rutiner, nya upplevelser, nya minnen och nya personer. Framför allt personer. Jag älskar att lära känna nya människor. Boken om mitt liv ska bara vara en fet kontaktbok med flera hundramiljoner namn och telefonnummer till folk bosatta i världens alla olika hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0