Pretty fly for a white guy

Jag är så jävla nöjd med helgen. I fredags så firade vi Ida som äntligen har fyllt vuxen (idag!!!!! Grattis världens bästa!!!), vi var inte allt för många men det räckte gott och väl för vi hade det hur mysigt som helst. Planen var att supa Ida under bordet och ja, det lyckades vi med så high five på det. Som nybliven 18åring så slipper man inte undan!

I lördags så jobbade jag hela dagen, men att vara barnvakt åt lilla Alvin är inte mycket till jobb eftersom han är världens goaste lilla varelse. Runt klockan fem så mötte jag upp Emilia vid busshållsplatsen och åkte sedan hem till mig. Vi spenderade all våran tid i min stora säng med laptopen och tvn och det var svinigt skönt eftersom jag var aningen hungover och dessutom så behöver inte jag och Emilia göra så mycket för att ha kul, vi bara är och det är det som är det bästa.
Jag tror vi somnade runt klockan sju i morse efter att först ha drivit runt med folk på Omegle (längesen jag skrattade så mycket) och resten av natten/morgonen så skypade vi med ett gäng killar från Ohio. Dom underhöll oss med att dansa både Dougie, Jerk och slutligen Single Ladies. Haha det var epic.

Hatten av för en GRYM helg. Nu ska jag dra ett snabbt skypesamtal med en utav Ohio-killarna och sen joina sängen illa kvickt. Jag behöver ta igen lite sömn, det kan jag lova. PoK

Kommentarer
Postat av: Emilia

Love <3

2011-05-16 @ 09:23:32
URL: http://radiatelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0