If you never done anything stupid, you never done anything at all.

Saknar att blogga, saknar att skriva precis vad jag känner (i en lagom mängd). Men när det blir tyst här så vet ni att jag finns på Twitter 24/7.

Nu är det September och sommaren är officiellt slut, för en sommartjej som mig så skär det sig totalt i mina öron när jag hör det. Vinter är inte min grej. Men jag kan känna mig lycklig för det, jag har nämligen upplevt den bästa sommaren i hela mitt 19åriga liv, high five på det.

Jag har hunnit med så mycket under dessa två-tre månader. Skrattat så jag gråtit, gråtit så jag skrattat, festat, varit utomlands två gånger, solat, badat, gjort bort mig på fyllan, dansat på bardiskar, badat i havet full som satan kl 6 på morgonen, deckat på en solstol i Spanien kl 5 på morgonen, träffat nytt folk, bott hemma hos Mickis, pratat mer engelska än svenska, jobbat, shoppat, träffat 5 härliga killar från Tyskland, festat med tyskarna, fyllt 19 år, fiskat, suttit nere vid vattnet med Malin och pratat om livet över en flaska vin, skaffat mig en semesterflört, insett att det suger att ha en crush på någon som bor i ett annat land, lagt till 26 nya nummer på min mobil, insett vilka som är mina riktiga vänner, blivit bestulen på min mobil, fått en ny fin vit iPhone, blivit kontaktat utav Chad Michael Murray över twitter, firat pappas 50årsdag, blivit beroende av Jersey Shore, förstått att min flygrädsla är seriös, blivit lite heartbroken, hatat killar, älskat Stockholms-natten mer än någonsin, insett att fyllekäk är det bästa som finns och slutligen bokat biljetter till Norge tillsammans med Emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0