Baby you, is the diamond that lasts forever

Härligt underbara dag. Det har varit fint väder och allt har flytit på helt okej... Jag var på bra humör redan i morse, men sen efter mellanmålet och en kopp kaffe blev jag lite speedad. Jag var en glad Lisa idag, så inte ska jag klaga. Elise var en ledsen Elise, det klagar jag däremot över. Hon behövde nog bara kaffe.

Vi började 20 över 12, jag kom sjukligt försent. Inte mitt fel. Jävla helvete till bussar här ute, inte lätt alltså.
Var med på engelskan och sen halva samhällskunskapen iallfall.. Den första delen utav lektion så var jag hos skolsyster. Och eftersom jag var på ett sådant bra humör idag så gick det bra. Fick även reda på att jag gått ner två kilo, det gjorde min dag kan jag lova.
Sen var jag med på sista delen utav lektionen, lyssnade nog inte speciellt mycket på vad Naser sa, det kanske var just därför jag tyckte lektionen var najs haha.

Slutade vid 4 fast det kändes som kl 2.. Jag åkte hem, postade ett litet grattis kort på vägen hem också.
Men nu är jag hemma, har varit det ett jävla tag nu men iallfall haha.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.
Intresant inlägg..... Inte direkt va haha.


Cause my heart can't make a single beat without you


Kommentarer
Postat av: Elajjss

Haha,åh du är så söt gumman! "Hon behövde nog bara kaffe.."hahahah

ska köpa en fet kopp kaffe till dig imorn sweetie!

2009-04-28 @ 17:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0