Bäst i väst

Förlåt, hann inte uppdatera i går.. Kom nämligen hem ganska så sent. Jag åkte ju med Ida och gymmade igår, gick skit bra. Vi var där i kanske en timme, sen gick vi hem till henne och där stannade jag resten utav kvällen. Det var kul, somvanligt. Ärligt nu, Ida har nog en utav den skönaste/roligaste familjen jag känner till. Bara så ni vet :)

Hade sovmorgon idag vilket var jävligt skönt.. Men trots att jag gick upp kl 9 så var jag CP trött och har gått runt hela dagen som en gäspande zombie känns det som.
När jag var påväg till skolan så smsade Elise och sa att svenskan var inställd, så då mötte jag Elise och Jessica på tunnelbanan och så åkte vi till vällingby. Vi gick runt och kollade i massa affärer och sen åkte vi tillbaka till skolan för att ha dagensa sista och min ända lektion, matte.
Satt med Tullan, och vi jobbade på riktigt bra faktiskt. Känns som att jag kan det mesta nu.. Har prov om 2 veckor tror jag, det kanske går bra för en gångs skull? Vore verkligen en suprise om det blir så haha. För er som är lite efter, JAG SUGER PÅ MATTTE. Har alltid gjort och kommer alltid att göra haha! Så är det bara.

Efter matten så åkte jag, Elise och Jessica hem till Jessica.. För vi pallade inte åka till vällingby redan två timmar innan "Bäst i väst" saken skulle börja.
Fast vi hann bara vara hos Jessica i typ en kvart, sen tog vi ändå bussen in till vällingby.
För er som inte vet så har min skola (Hässelby gymnasium) ordnat som en stor musiktävling för några skolor som ligger i Västerort, sen valt ut några finalister och idag var det final inne på K:Fem i vällingby. Det är treornas sista projekt, och dom gjorde det suveränt kan jag säga. Det var as coolt.. Plus att det var runt 2000 pers där och kollade. Bra jobbat!
Och som pricken över i:et så var även Idoljurymedlemen och Let's Dance tvåan Laila Bagge där och dömde artistera. Det är något som man kan kalla coolt må jag säga. Jag tycker att Laila är cool, riktigt ball faktiskt. Hon har verkligen lyckats med sitt liv, sin karriär. Hon är snygg som satan, har ett jävla najs jobb och är bara allmänt grym liksom. Det är sånna som henne som man ska se upp till tycker jag.

När "Bäst i väst" var slut så åkte jag och Elise hem.. Jessica stannade kvar för att se på när Janet och Kim (kända från Made in Sweden) skulle uppträda. Hade jag gjärna viljat se, men orkade inte stanna kvar längre. Ville hem och äta mat, var rätt så hungrig.

Nu sitter jag här hemma och bara tare lugnt, skönt. Bra dag förövrigt:)



Några bilder från K:Fem idag, dock tagna med mobilen för jag glömde kameran hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-16 @ 22:43:54
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: Maxoow

Att du gilla Laila Bagge så mycket =)

Då kan jag ju redan skryta lite om att jag intervjua henne :D:D:D::DD

2009-04-17 @ 01:50:51
Postat av: lisa

Haha ja hon är grym:)

Mm, jag har träffat henne några tusen gånger bara;)

2009-04-17 @ 10:12:41
URL: http://llisadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0