beauty is a card that must get played

 


Usch, idag var det upp tidigt som gällde. Redan vid 6.
Började 08.15, hade första lektionen med Naser, inte en allt för bra start på morgonen om jag ska vara ärlig. Lyssnade på musik och sov var vad jag gjorde.. Skönt.
Sen var det gympa som gällde. Vi spelade "la cross" eller vad det nu heter, ganska kul, men inte någon höjdare direkt. Sen hade vi ett styrkepass. Massvis med situpps, armhävningar och blabla. Kändes skönt faktiskt.
Jag och Elise gick lite tidigare för att hinna med 5 i bussen från brommaplan. Jag gick alltså inte på datakunskapen idag. Känner verkligen att jag inte får ut något utav den lektionen. Det är bara jätte tråkigt och nej.. Det funkar inte. Dessverre så får jag ju frånvaro. Så då kanske det är värt att sitta där i några timmar istället.. Vettefan. Har inte varit på den lektionen på as länge. Ett tag skärpte jag till mig, och gick på typ alla. Vilket jag borde göra nu med.

Kom hem runt 1, då var jag ute lite med vovvsingen. Sen gjorde jag mig en god lunch. Macka med stekt ägg på, och sallad. Inte så nyttigt kanske, men jag stekte ägget i "nyttigt" smör och hade inget annats smör på mackan. Jag tänker mig för vad jag äter nu, och det känns bra. Vet att jag inte skulle kunna stoppa i mig en meny på donken, för ångesten jag skulle få efteråt skulle vara ENORM. Hur sugen jag än är på pommesfiritt (jag är typ beroende) så kan jag inte trycka i mig något sådant, jag är bestämd på att inte göra det. Känner mig duktig.. Låter töntigt, men det är sant. Om jag håller mig till sallad till middag och andra lite nyttiga saker till resten utav dagens mål nu några veckor, så ska vi se om det blir någon skillnad på min kropp och dom där kilorna. Tror framförallt att jag kommer bli piggare, mer klartänkt (om jag nu ens kan vara klartänkt, men ja något i den stilen). Det är som att rena kroppen från allt onyttigt, fett, socker som jag tidigare ätit. Det käns fräsht. Får nu se hur länge jag håller detta..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktig Lisafisa :) <3

2009-04-15 @ 18:00:30
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0