blogg torka

Har inte haft någon lust att blogga dom senaste dagarna, även fast jag har haft lite tid då och då.
Ska fixa ihop ett grymt collage med bilder från dom dagarna som har gått, och ska visa er, snart så:)

Håller just nu på att fixa lite med min design här på bloggen.. Kommer ingen vart. Vill göra en ny snygg header, men har absolut ingen aning om hur den ska se ut.
Gjorde den jag har nu på någon minut, men den vill inte riktigt sammarbeta, som ni kanske ser. Det blir vitt på sidan, och inte har jag någon aning om varför haha, jobbigt läge. Men ska fixa det.

Nu har Mickis åkt till Linköping och ska spendera resten utav lovet där, eller ah hon kommer hem sent på söndag kväll. kommer kännas tomt utan henne, väldigt tomt. Men men, sånt får man ta.

Nej men nu ska jag nog fortsätta att försöka att ändra min omöjliga design.. Hörs senare.

P.s Jag är så in i helvetes jävla glad just nu tack vare Robin Bengtsson, the man of my dreams. Ska ta och förklara varför i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Fick du reda på det när jag skrev kommentaren eller?:P

du "sa" det nästan så?:P

2009-04-09 @ 18:04:23
URL: http://lovisakling.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha okej!

Fy fan vad kul, GRATTIS!:)

2009-04-09 @ 18:29:25
URL: http://lovisakling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha sötnos jag är i Lidköping :p

Saknar dig! <3

2009-04-10 @ 22:09:13
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0