Helgen är slut

Ja.. Nu är helgen över. Och inte kan man låta bli att längta tills nästa heller... Men det är väl somvanligt.

Det har iallfall varit en skit trevlig och rolig helg.
I fredags så var det tjejmiddag hos Malin som gällde. Ida och Malin bjöd på as god mat och maaaaasssa godis. Inte bra för mig, men det var ju helg somsagt. Nu kör jag igång med bröd och vatten igen såklart! Hahah eller inte.. Men nyttigt är det som gäller iallfall.
Men tillbaka till fredagen. Vi umgicks, snackade, sjöng singstar och bara hade det allmänt trevligt liksom. Runt halv 10 eller något tror jag klockan var, så bestämde vi oss för att dra på fest. Alla orkade inte följa med eftersom det var en jävla bit att åka.. Men det blev jag, Mickis, Julia, Frida och Sofie som drog iväg. Det var väl trevligt. Inte mycket till fest, men två killar som underhöll oss och hjälpte oss att hitta vilka bussar vi skulle ta där ifrån och så. Tack för det!
Kom hem och fick lägga mig i min egen säng runt halv 4. Måste väl ändå vara den bästa känslan som finns.. Att frysa, vara sjukt trött och få komma hem och krypa ner i sin egen säng. Jag njöt kan jag säga. Kändes extra skönt den kvällen iallfall.

Somnade sent och vaknade inte för ens två på lördagen. Duchade, fixade mig och åkte direkt till Mickis. Där fortsatte vi att fixa oss lite, sen fick vi sjuss till Stenh av hennes pappa. Därifrån tog vi bussen. Det blev fest i går med, dubbelt så mycket mer lyckad än fredagens. Riktigt roligt var det faktiskt. Kvällen bjöd på måååånga skratt, hahah. Kom i säng runt halv 6 så är väldans trött idag med.. Ska snart tvätta bort sminket och gå och lägga mig.

Har sovmorgon i morgon. Kan sova ut till kl 10, det är iallfall något. Skönt ska det bli!

Bjuder på lite bilder från tjejkvällen i fredags.


Mickis och Jag



Katten Sassa och jag


Sofie, Clara, Frida och Sassa


Malin och Ida

Har förövrigt lånat alla bilderna utav Ida.

Kommentarer
Postat av: ulrika

du passar grymt bra i brunt hår! :)

2009-04-20 @ 17:14:20
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0