I belong to you

Började kvart över 8 idag, hatar dom här tidiga dagarna, speicellt när dom börjar med en lektion med Naser, en lång sådan dessutom! Det är inte rättvist. Nästan så att dom ber om att man ska skolka.... Haha.
Men jag kom i tid och var på hela lektionen. Efter det så var det gympa.. Hade inga kläder med mig, vilket kanske inte gjorde så mycket för vi skulle ändå bara ut och springa.
Jag, Jocke, Jennifer och Gustav gick till Vällingby och satte oss på donken istället och typ snacka haha. Det var kul. Gustav är en sjuk människa, så alla vet hahaha.
Sen så åkte jag faktiskt tillbaka till skolan för att ha multimedia lektion, och ja credds till mig somsagt för att jag gick på lektionen:)

Slutade vid 16.00 så då åkte jag till Abrahamsberg och mötte Mickis, sen åkte vi till bromma och tog bussen hem.
Vi hade inte tärffat varandra på några dagar och det märktes, våra munnar gick i 180 och mycket skratt blev det kan jag lova hahaha. Vid Ekerö så hoppade Adam och Danne på, vi pratade lite om våran natt utanför hovet natten till i Lördags. Haha fan vad jag saknar den natten och den dagen med för den delen... Det var en sådan jävla rolig upplevelse.

När jag kom hem så blev det god middag, sallad med lite gött till. Sen nu på kvällen så har vi ätit tårta för att fira min bror som fyller år:)

En bra dag trots att jag har varit grymt trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0