Like they have been sent your way for a reason

Jag ber om ursäkt för en kass uppdatering dom senaste dagarna.. Har iallfall varken haft tid eller kommit åt en data. Men lovar att bjuda på en foto-special från dom senaste dagarna i något inlägg ikväll.

Idag började skolan.. Man var då inte allt för pepp inför det, men dagen gick hyffsat snabbt ändå.
Har dock varit jävligt trött för jag sov inte så många timmar inatt. Sen har jag haft en panik ångest blandad känsla hela dagen, inför allt.
Skolan, vänner, vikt, kärlek, livet.. ALLT. Jobbigt när det är så. Inte ens det fina vädret kunde hålla humöret uppe för mig.
Vill att det ska bli sommarlov. Nu, nu, nuuu! Kom på att det typ är lite mer än 1 månag kvar, det är fan inte mycket. Jag längtar.. Vem gör inte?

Idag börjar min såkallade "diet". Har nu börjat äta sallad till middag, med mamma och pappa. Inget vitt bröd. Inga chips, bakelser, donken mm. På vardagar. På helgen får jag fan äta, det kan ingen ta ifrån mig. Hahaha!
Donken kommer nog bli svårast att undgå på vardagar, eftersom jag ständigt passerar en donken både påväg och hem från skolan. Jag och Elise är riktigt bra på att smita in där och ta en glass eller något. Vilket gällde även idag.... haha så egentligen börjar jag på riktigt i morgon.
Fast jag åt sallad till middag idag.. Köpte naturgodis tills ikväll istället för att köpa något annat onyttigt.
Sen att mamma senare kom hem med micropopcorn är en helt annan femma.... Synd att jag är beroende av popcorn. Donken med för den delen. Men fan, önska mig lycka till.
Jag syftar inte på att rasa i vikt eller något sådant, bara börja äta nyttigare. Sen när jag börjar träna så får vi väl se om dom här extrakilorna vill försvinna.



Det blev en sallad med musslor idag, riktigt gott faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0