Love is on it's way

Haha jag och lill kusinen hade det roligt igår, låg och snackade ända tills kl 2 tror jag. Hon har mycket vett i huvudet för att bara vara 10 år.
Jag låg och smsade ett tag med en killkompis, och Linn (kusinen) fick bokstavligtalat FNATT när jag skrev pusspuss till honom. Det var tydligen värsta grejen om man skrev så till en kille, det måste typ betyda att man ska gifta sig med honom när man blir stor tyckte Linn hahah!
Tänk när man var i den åldern och uppskattade ett så litet ord som "puss" så mycket.. Tänk om allt var så nu, vad mycket enklare det skulle vara haha.
Hon berättade även att hon precis gjort slut med sin pojkvän, och jag tyckte det var så gulligt att hon haft ett förhållande som varade så pass länge redan nu liksom. Men hon gjorde det klart för mig att dom absolut  i n t e  pussades eller något sådant "snuskigt" haha. Men tänkte jag då, vad gör man då tillsammans? Hon svarade att dom istället kramades, hela tiden.
Och det lät bara så jävla mysigt när hon sa det.
Ibland saknar jag att vara liten.

Vaknade klockan 10 i morse, på ett rätt kasst humör. Min dörr stod vidöppen och alla i hela huset gick och snackade på som vanligt, högt som tusan. Inte minsta respekt till att någon faktiskt försöker sova, haha.
När Linn gått upp kort där efter så stängde jag dörren och somnade om.
Vaknade bara en halvtimme efter igen, men på bättre humör. Solen lyste in genom fönstret och det kändes verkligen som om det var sommarlov.
Började tänka på vad jag hade gjort en dag som denna om det nu hade varit sommarlov. Kom fram till att först hade Mickis smsat mig, bätt mig komma till henne fort som satan för att det är så fint väder ute.
Hon hade nog skrivit att hon redan låg nere vid stranden hos henne och stekte galet.. Då hade jag fått brottom och klätt på mig och sen dragit iväg. Inte ens frukost hade jag "hunnit" äta tror jag haha.. Så där var det flera dagar i somras.
Trivs som fan nere vid Mickis brygga.. Undra hur många timmar vi har spenderat där egentligen. Härliga minnen!
Snart är det sommar igen, och då jävlar. Jag längtar.
Kort efter jag hade dagdrömt klart så smsar faktiskt Mickis mig, precis som det ska vara:)
Vi ska träffas ikväll när hon kommer hem. Grillning och sånt med Viktor, Victor, Robin och några tror jag det blir.. Får se.

Nu har släkten precis åkt hem.. Och jag sitter här. Ska nog gå ut en liten stund.. Det är mysigt ute trots att det blåser som faen!


En bild på en citronfjäril som jag tog nyss..
För mig är det sommar!

Kommentarer
Postat av: Liindaaah :D

åh, somrig bild :D

2009-04-12 @ 16:57:38
URL: http://misspeerfect.devote.se
Postat av: anno

söt header.. :)

2009-04-12 @ 17:49:15
URL: http://bellqvist.blogg.se/
Postat av: Leia

Åh fjärilar!! Dom är så fina =)

Kram

2009-04-12 @ 20:15:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Hollywood Diamond

Hjälp oss att stoppa Dessie!

2009-04-13 @ 12:10:38
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/
Postat av: ung mamma 14

14 och gravid!

2009-04-13 @ 12:21:48
URL: http://claramedbarn.blogg.se/
Postat av: Mari

Fan va söt kusin:D

2009-04-13 @ 14:24:10
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0