Underbara dag

Gud vilket fint väder det har varit idag, helt underbart. Jag blir så jävla lycklig och livet känns så himla lätt, bara för att solen lyser lite liksom, knas:)

Var ledig idag, väldigt skönt. Sov ut till halv 12, sen åt jag frulle med mammsen som dessutom fyller år idag, grattis fina mamma!
Sen duschade jag och fixade mig, tog en buss vid 2 in mot stan. Jag smsade Mickis och hörde med henne om hon ville hänka, vilket hon ville.
Vi har haft en as mysig dag tillsammans i stan. Jag har bara njutit av att vara ute idag, helt klart finaste dagen på länge.
Vi gick till gallerian och fikade, haha så himla gott. Men ack vad mätt man blev... Helt proppad haha.
Vi satt och snackade, fikade och sen köpte jag lite underkläder till mamma, som hon önskade sig. Sen bytte Mickis sina jeans leggins inne på gina. Såg massa fina saker jag vill ha... Tycker pappa kan ge mig lite shopping pengar nu, som han har lovat haha:)

Strax därefter så åkte vi hemåt. Vi tog en 338 från bromma, så jävla skönt med den bussen, direktbuss. Stannar typ inte på några hållplatser och tar inga onödiga omvägar.

Nu när jag kom hem så åt jag en god middag med familjen, undertiden så kom även mammas blombud som pappa hade beställt åt henne. Haha tänk att man kan bli så glad över lite blommor, söta mamma. Eller okej, det var en stor dekoration med massa blommor och en skit snygg kruka, pappa lyckas han med ibland haha.

Senare ikväll så blir det tårta och sånt, mysmys. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag, kanoners. Nu är det bara en snygg Bengtsson som fattas i vardagen, sen är allt helt prima i guess:) Sicka drömmar va... Höhö.

Bilder från idag













Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för den underbara dagen bästis! :)

2009-04-01 @ 21:32:39
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0