You make me happy

Och nu till varför jag är en otroligt glad Lisa idag. Har ingen annan än Robin att tacka..

För två dagar sen så dök det upp en tävling i Robin's blogg. En lycklig person hade chansen att vinna en utav hans ipods, full med musik som han lagt in, musik som han tycker om.
Läs inlägget här.

Det sjuka är att från början så tänkte jag inte ens vara med och "tävla", just utav den anledningen att jag faktiskt aldrig vinner i sådana här sammanhang. Men bestämde mig sedan för att skriva en motivering till varför just jag skulle få den här ipoden. Fick ihop en hyffsad text, skickade den och sen tänkte jag inte så mycket mer på det. Jag var liksom redan inställd på att jag inte skulle vinna.

Men så gick jag in på min blogg idag.. Hade fått lite kommentarer. Då ser jag att en utav dom var från "Robin Bengtsson" där det stog "Du har vunnit min ipod!!!!! Kolla in bloggen...".
Ska jag vara ärlig så trodde jag att det var någon som drev med mig.. Men jag klickade in mig på hans blogg och ser då detta inlägg. Där kan ni även läsa min motivering.
Haha, det tog mig ett jävla tag att få in det och förstå att det inte var något skämt. Han hade faktiskt valt mig, och det gör mig så sjukt glad.

Men men, så ja om någon vecka är man en ipod rikare, ingen mindre än Robin's ipod.
Ska bli otroligt spännande att se vad för låtar han har lagt in.. Kommer lyssna sönder den här ipoden på bara nån timme haha.

Tack robin, tacktacktack!


Kommentarer
Postat av: erika skyttä

OMG OMG OMG OMG OMG OMG VANN DU DEN? :o

2009-04-10 @ 22:46:37
URL: http://erriikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0