15 Augusti - The Voice

Dagarna innan la jag ju bara upp snabbt i bilder för att ni iallafall ska få en liten inblick i vad som har hänt dom senaste dagarna.
Men nu blir det lite text.

Jag och Mickis åkte hem från Himer runt ett eftersom att vi hade sovit där från fredagen till lördagen. Vi skyndade oss hem, fixade oss och tog sedan en buss tillsammans med Emelie in mot stan igen runt klockan sex på kvällen.
Väl inne i stan så träffade vi Himer, Greken, Jimmy och massamassa fler och drack lite eftersom planerna var att vi skulle på fest senare mot kvällen.

Runt kl 21 när sjävla the vocie började så var vi inte på plats i kungsan ännu, utan vi befann oss ett hus emellan. När jag hörde Darin's låt "See you at the club" spelas så började jag nynna med och tänkte inte så mycket på det, tills jag reagerade och insåg att han stod på scnen just precis då och hade börjat. Jag fick panik, skrek som en galen fjortis, tog Mickis i handen och spang allt vad jag kunde mot kungsan. Haha vi lämnade Himer och alla, skrek och sprang. Vi missade hela första låten och halva "Breathing youre love", men hann se hela "Runaway" iallafall. Vi ställde oss mitt i gröten med massa andra tjejer som precis som oss stod och skrek och sjöng med haha. Det var lite små galet och jag såg ingenting! Men jag var glad för det.. Eller ja, sådär lagom glad iallafall. Grejen att jag hade missat halva hans framträdande var ju något som fick följa med som ett klagomål under kvällens gång. Kom ju ändå dit mest för att se Darin liksom... Men dom andra artisterna var också bra, även fast vi stod långt ifrån och bara lyssnade. Det var en trevlig kväll. Lite väl kaotisk, men helt okej ändå.

Det blev fyllekäk på donken runt tolv, där vi mötte massa roligt folk haha. Kl tjugo i ett typ så började vi dra oss mot Bromma.. Eller ja vårat mål var att åka till Hässelby där Jocke bjöd på fest, men vi hoppade av i Bromma ändå. Dels för att jag mådde dåligt och dels för att vi inte orkade, lika bra att åka hem då. Runt halv 3 fick jag lägga mig i min OTROLIGT sköna säng som jag älskar mer än livet själv. Haha.

Trevlig kväll trots att vi (jag och Mickis) dissade kändisfesten.... Hahaha ;)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0