På bättringsvägen?

Idag känner jag mig inte längre som en zombie. Idag är jag lite mer mänsklig. Jag har dock fortfarande stört ont i halsen och är förkyld som jag vet inte vad, men ingen feber och det är jag glad över.
Så i morgon hoppas jag på att jag får umgås med lite vänner igen.... Känns som att jag inte har träffat folk på typ över en månad. Det blir väl så när man har legat i sängen i nästan en vecka.
Jaja att vara sjuk är smällar man får ta ibland i guess.. Synd bara att det var tvunget att ske dom sista dagarna utav detta (ur usla) lov. På måndag börjar skolan igen. Det ska på ett sätt bli skönt att träffa alla igen, komma in i rutiner and so on. Men samtidigt, tidiga mornar, läxor, plugg, prov och blabla. Inte riktigt min grej haha.
Jag och Jocke låg och snackade i telefon en större del utav natten igår och pratade lite om skolan och så. Vi kom in på att det ska bli kul att se ettorna, får väl hoppas på att det är lite roligt folk.

Dötrisst inlägg, sorry för det. Men mer än såhär har jag inte att skriva om. det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, som ni nu vet. Lovar att bjuda på bilder och sånt när jag väl är frisk och kan börja leva mitt liv igen.


Hahaha... Så stört snygga. Västergötland 09. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0