Paint the picture of tomorrow in you

Lång dag, riktigt lång dag.
Började med att klockan ringde kl fyra i morse. Självklart så skulle jag inte upp redan då.. Men jag är en sån person som ställer klockan två timmar innan bara för att när klockan ringer så vet man att man kan sova i två timmar till. Så ja, jag snoozar i två timmar. Ändast för känslan, så jävla underbart. Vid sex klev jag upp idag, duschade, fixade mig och hann klart till strax efter sju. Bra jobbat!
Dock hann jag inte äta något, och det är rätt viktigt att jag inte går med tom mage när jag äter en rätt stark medicin. Men jag fick i mig ett glas fil och det brukar räcka.

Dagen började med Textkommunikation, nytt ämne för i år. Det var helt okej faktiskt. Rätt lamt, men ändå okej. Sen så flöt dagen på med lucnh, svenska, matte och sist gympa. Vid fyra så slutade vi, jag kom hem runt 5. Har inte hunnit göra något speciellt sen dess.. Det blir som vanligt, man kommer in i rutiner. Kommer hem efter skolan, äter middag, sätter sig vid datan, kollar på något tv program som är värt att se, sen lite mera datan, sen sova. Oftast så är det så. Ibland stan efter skolan och så, bror ju på när man slutar.
Jag vill oftast bara hem fort som fan när vi slutar sent iallafall.

Snart kommer någon data kille hit som ska fixa så att vi får internet på laptopen igen. Vore ju helt underbart. Lycklig Lisa... Hoppas bara att det går att fixa så att det funkar inne på mitt rum med. Annars är det väl rätt så ovärt... Kan ju lika gärna sitta vid den här datan då om det inte funkar på mitt rum. Det är ju mest bekvämligheten att kunna ligga inne på rummet med datan i knät och blogga eller något, som jag är ute efter. Men men, får se.


En suddig Martina, mina fötter och en suddig Tullan i skolan idag haha. Värd bild!

Kommentarer
Postat av: tullan

Du glömde ju en suddig simon där i hörnet som tjuvkikar lite på vad du sysslar med ;)

hahha, :D:D

2009-08-31 @ 18:52:04
Postat av: lisa

sv: haha ja visst fan.. attans.. får nog skriva till det;) sen kan jag visa honom. han lär bli skit röd om kinderna (som vanligt) :D hahaha!!

2009-08-31 @ 19:16:24
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0