Söndag's ångest?

Är det redan dags för det? Söndag's ångest alltså. Förra året när skolan var i full gång så fick jag ångest varje jävla söndag, efter en grym helg vill man inte återgå till skolan utan man vill fortsätta att ha en grym helg.
Men ja, nu är jag där igen. I morgon börjar skolan för min del. I morgon börjar jag 2:an. Andra ring. Mitt näst sista år i skolan. Sjukt snabbt det har gått egentligen, och det ska dom här två sista åren också göra. Det bara måste dom.

Så ja, vad har jag gjort idag då. Min sista dag på detta sommarlov. Jag har spenderat den med Ida och Malin.
Dom kom till mig sent i går kväll och sov över. Dock så började jag må sämre igår igen, huvudvärk på dagen och över 38 graders feber på kvällen, blev ännu värre fram emot småtimmarna under natten. Men idag mår jag bättre igen, det går både upp och ner. Vill fan bara bli frisk. Borde fan bli det, om det inte är något långvarigt som körtelfeber eller något. Har ändå haft feber konstant i en vecka nu. Kan ju inte vara nyttigt haha.
Aja, får se hur jag mår i morgon. Ska iallafall till skolan, upprop och sånt sen om jag mår lika dåligt så åker vi nog till sjukan. Lika bra. Orkar inte må såhär. Min hals tar dö på mig, frossan tar dö på mig, allt tar dö på mig. Haha.

Nu är det mat som gäller, synd att jag inte har så god aptit när jag mår såhär. Men visst, lite slinker nog ner. Brådis. PUSSEN!


Sådär såg jag ut dagarna innan skolan började förra året, haha. Skillnad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0