That's what it's all about

Jag och Mickis satt uppe ett jävla tag igår.. Kollade på massa olika tv program på tv:en och fastnade framför Miami Inc som började kl 02.00.
Så typiskt oss att sitta och disskutera tatueringar sådär haha. Önskar att jag och pappa kommer iväg snarast och fixar min tatuering, som han har lovat i flera månader nu. Man blir så jävla sugen. Speciellt när man ser på program som Miami Inc eller liknande.
Jaja nog pratat om det... Jag och Mickis kom i säng strax efter att Miami Inc var slut. Vi hann även koka lite nudlar sådär mitt i natten haha.

Jag åkte hem runt kl 12 i morse och la mig ute i solen direkt när jag kom hem.. Det har ju varit kanon väder. Sånt uppskattas!

Nu sitter jag här och ska strax äta middag, sen in i duschen tror jag. Kvällens planer är att åka till Igelviken och träffa Amer och några. Mickis är ju dock med Himer på någon fest, lite tråkigt att hon inte kunde vara med oss istället haha. Men men, Amer tjatade om att jag skulle åka dit och träffa dom, och jag har inget bättre för mig, så det får nog bli så:)

P.s Tänkte passa på att tacka Felicia som hjälpte mig och förklarade nogrant hur man bloggar från mobilen på det där sättet:) Tack!


Sooommmar, sommar och sol.

Kommentarer
Postat av: Mari

Det var inte ja som klippte bort dig:P ja fick den bilden från rebeckas mobil och då var den bara så:O så visste inte att du var med på den

2009-08-04 @ 18:38:43
URL: http://vbarvg.blogg.se/
Postat av: Mari

haha ingen aning:P

2009-08-04 @ 22:02:32
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0