Uttråkad

Är så otroligt trött på att ligga i sängen, ligga i soffan, kolla film, kolla film, kolla film. Det börjar bli allt för ensamt och långtråkigt. Har ju gjort det i flera dagar nu fan...
Usch jag får en riktigt jävla fet ångestkänsla i kroppen, när jag tänker på att jag på alla sätt och vis just nu bara missar mina sista lovdagar. Snart tar friheten slut och jag ligger och slappar i sängen.... Alltså fan inte okej.
Hoppas på att bli mer eller mindre frisk tills helgen då vill jag ha en sista kväll med nära och kära innan helvetet drar igång. Okej, det ska faktiskt bli kul att träffa alla i klassen igen, och det ska bli spännande att se vilka som börjar i ettan också, kulkul.

Idag har jag varit sådär extra sentimental och lyssnat på massamassa bra musik. Kollat igenom tusentals av betydelsefulla klipp på youtube. Helt otroligt hur vissa saker kan påverka en så mycket. Jag är väl så som person i guess, gråter för minsta lilla. Som vissa filmer jag ser på, när jag hör vissa låtar eller när saker och ting bara blir allt för känslosamt. Jag påverkas lätt utav andra personer. Rätt skumt egentligen om man tänker efter.. År 04/05/06/07 när jag stod och skrek, skrek, skrek och grät som ett offer längst fram vid scenen på Darin konserter haha. Glömmer aldrig the vocie 06 när han helt oväntat sprang ut på scenen och tog emot ett pris som årets artist, och sedan körde lite låtar. Jag bokstavligen svimmade utav chock när jag såg honom. Allt bara tog stopp i mitt huvud och blev kolsvart. Helt plötsligt så låg jag bara i en hög på gruset. Snacka om att Tessan och Rebecka som jag var där med vart förvånade... Och nu när jag tänker tillbaka på det så skrattar jag ju bara såklart, jag var galen, inget jag kan göra något åt i dagsläget. Men samtidigt tänker jag ju, vad fan hände? Hahaha.

Haha jaja, det är iallafall härligt att kunna tänka tillbaka på allt.
Ha en bra kväll.


2005

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lisalisa jag såg Darin igår! :D

Dock vet du nog att jag inte är ett fan av han men straxt innan darin skulle upp på scen på Stortorget här i malmö så gick han ut på sidan av stängslet .. :S Helt tomt med folk förutom jag och 2kompisar som inte heller är ett fan av han ..

Men jag tänkte bara "shit tänk om det var Lisa istället, helt utan vakter och allting .. Nu skulle hon nog springa fram och krama han .. "

MEn dock uppträdde han typ bara en (?) låt.. lite knasigt :P



Men jag saknar dig! Hoppas du har det bra <3

2009-08-20 @ 18:06:48
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0