Vi är nu MP2b

Första dagen i skolan idag då... Segt. Jätte segt. Skit segt. Jag vill ha lov. Men men, nu äre att kämpa som gäller.

Vi började kl nio, fick lappar, busskort and so on. Vid tio så skulle alla lektioner börja och man skulle gå efter sitt eget schema. Jag själv hade bara mentorstid runt halv två på eftermiddagen, men den skippade jag eftersom vi redan gått igenom allt på morgonen. Mitt schema ser just nu ut som så att jag bara har ca en lektion per dag. En dag ska jag bara vara i skolan i 35 min, och en annan dag ska jag gå från kl åtta på morgonen till kl fyra. Haha men som sagt, det är bara just nu. jag har inte valt alla kurser än, är lite efter på det området. Men tror att mitt schema kommer att bli rätt chill ändå. Elise schema tillexempelt är en mardröm, Jockes med. Beror på vilka kurser man väljer... Så får se.

Runt kl tolv idag så mötte jag iallafall, Mickis, Linn, Markus, Himer, någon kille och en till Lisa inne i stan. Vi gick till Sandys och åt. Eller Himer och den andre killen åt på Pizza hut som ligger precis bredvid haha. Efter det så gick vi runt i stan en rätt så lång stund. Och ja, sedan började vi åka hemmåt.

Jag mötte mamma på Ekerö runt kl tio i fem för kl fem så hade vi tid hos doktorn. Det visade sig att jag har streptokocker (stavning?) (måste vara världens fulaste ord? eller ja, näst efter kyss/kyssas....) Wtf liksom? Har hört det förut, och har haft det förut som liten. Men ja, iallafall. Streptokocker är min diagnos. Har nu fått pencilin som ska ta bort det. Skönt. Blir dock inge partaj för min del i helgen. No party. Jaja, skönt att bli av med febern som jag nu har haft konstant i en vecka och sedan mitt halsont. Ska bli jäääääävligt skönt nu när jag tänker efter en extra gång :)

Bilder från idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0