Ångest

Kan inte bestämma mig för om jag ska gå upp väldans tidigt i morgon och följa med Tessan, Rebecka och Maruttanpluttan till Kista Galleria i morgon eller inte. Behöver göra så mycket andra saker här hemma, och jag har ändå inte råd att shoppa mer om jag nu ska ha en rätt hyffsad peng kvar tills nyår.
Men å andra sidan så är det ju inte allt för ofta vi ses, synd bara att Ida är ute och reser som det lilla lyxbarnet hon är, annars hade vi varit hela gamla gänget samlat. Och det gott folk, hade varit priceless.

Men mammsen ligger hemma i hög feber (vem vill satsa på att jag kommer ligga hemma med feber på nyår???? Med min otur så sker sånt haha) och jag är en rätt så rar dotter som funtar på att stanna hemma och hålla henne lite sällskap, hjälpa till lite med hunden och så. Plus att jag kanske tänker ta och städa upp lite i källaren, och få lite småpengar för det haha. Jag gör det mest för att kunna få fram vårat gamla överkropps-solarium som står där nere och skrotar. Vore trevligt med lite färg på kroppen just nu.

Jaja, får se hur det blir i morgon. Puss och sov gott.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0