April.


1a April så fyllde mamma år, och jag coh Mickis var i stan på dagen och fikade. Bilden är på Mickis, tycker den är så vårig!:)



Vi firade världens sötaste Julia som fyllde år!



Jag och Mickis satt ute en hel kväll vid ett bad på Ekerö med Robin S, Viktor J och Victor B och grillade.



Världens finaste solnedgång samma kväll..



Det här paketet från Robin B damp ner i brevlådan.



I paketet låg den hör söta saken och lite annat! :)



Jag och Jessica bestämde oss för att söka till Idol haha!



Min bästavän var med som stöd<3



Mycket folk.. Vi lyckades hamna riktigt långt fram på grund utav att vi köade från kl halv tre på natten.



Ett minne för livet!:)

Kommentarer
Postat av: Lara

så det var DU som vann hans ipod!! ahaha :D

2010-01-01 @ 17:30:51
URL: http://fatbrownies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0