Julhandlat

Idag har jag, mammsen och pappsen varit och handlat julklappar hela dagen lång. Vadå ute sent? Nejdå.
Men det var en heeeeeel del folk i stan kan jag tala om, men det gick fin fint ändå. Jag har fått alla julklappar köpta... Även fast jag inte är så nöjd med alla köp. Hade ju inte så mycket tid på mig, så det blev inte direkt några genomtänkta julklappar. Rätt boring.

När vi kom hem runt 18 så slog vi in alla klappar och sen satte vi på Harry Potter och halvblodsprinsen. Fast pappa ville pausa efter typ halva filmen, han sa att han fick ont i rumpan av att sitta ner så längre. Haha jo visst, den går ju alltid att dra (speciellt när man typ alltid annars sitter i den där soffan och kollar på tv, haha).. fast vi alla förstod nog att han helt enkelt inte orkade kolla på en film som Harry Potter, där man behöver tänka mycket och hänga med hela tiden.
Så ja, snart ska jag väl tvinga honom att fortsätta kolla. Jag vill se klart. Fast jag har redan sätt den iofs.. Så inte så viktigt. Men har inget bättre för mig.

Julafton i morgon då hörrni.... Jag har julkänsla, och det finns nog ingen känsla jag diggar mer. Eller jo, en massa faktiskt, men julen är ju ändå för jävla mysig.
Fast jag är en sur chjeeeeeäääjj. Tror inte att det ligger någon Satio under granen......... Då blire inga muntra miner i morgon haha. Men blä, fuck vad jag vill ha den där förbannade mobilen. Dör ju lite.

Har fixat mina naglar igen, denna gången med löstippar och gele. Kan visa en bättre bild sen!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fysatan vad fint! Jag dör, jag vill också fixa mina naglar:( Mina ser hemska ut just för tillfället! Måste ändras på. Dessutom- hur söt får man bli?? <3

2009-12-23 @ 22:27:26
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Malin

ååååh vad fina naglar! jag vill också göra sånt där :)

2009-12-23 @ 23:47:01
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

hahahahha pappan :D:D

god jul på dig sötnos :D <3

2009-12-24 @ 00:12:55
URL: http://boostaditteget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0