Lifetime Piling Up

Saaaaaaaaaaaatan i gatan vilket kanon framträdande Mr.Erik Grönwall drog till med i går då hörrni..... Han gjorde Run to the hills så bra att jag tror att rockgudarna har haft storparty hela natten lång nu. Sjukt!
Och självklart gick han till final... Men dock inte med rätt person vid sin sida. Sorry, men det skulle ha varit Tove och Erik. TOVE och Erik. Inte Calle. TOVE!. Men men, svenska folket är ju inga höjdare på det här med att rösta fram rätt personer och jag ska inte klaga för jag tror att finalen kommer bli awesome i alla fall. Eller jag vet att den kommer bli det.

Just nu har jag precis fixat mig och ska snart åka in till stan där jag ska möta Emilia, sen ska jag köpa skor och sen så åker vi hem till Jessica där kvällen ska spenderas. Mysigt kan jag lova!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0