Mellandagsrea och middag med fina tjejer

Vid elva i morse så tog jag mig i väg in till staden för att möta Rebecka, Mari och Malin och sen kom även Linda. Vi gick sedan runt och kollade i olika affärer.
Panik säger jag bara. Herre vad mycket folk. Men jag hittade lite små saker som fick följa med hem. Runt klockan fyra så mötte vi även upp Tessan och åkte sedan till Rådmansgatan och åt på Hard Rock Café. Riktigt, riktigt trevligt ska jag ta och tala om.
Underbart sällskap med väldigt fina vänner. God mat. Goda drinkar. Ett perfekt avslut på dagen med andra ord. Efter några timmar där så drog vi oss hemmåt åt olika håll. Jag har haft en kanon dag. Nu är jag slutkörd.
Orkar inte skriva något inlägg att hurra för, som ni kanske märker. Har inte orken. Bjuder på lite bilder istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0