Bloggar

Tänkte tipsa er om lite bloggar:) Jag själv läser runt 60 bloggar om dagen.. Tycker helt enkelt om det haha. Men tänkte bara skriva ner några här :)

Kenza
Har läst så länge jag kan minnas. Rätt tråkig uppdatering ibland, men man kan ändå inte sluta läsa. Hennes liv intresserar mig!

Kissie

Underhållande...

Blondinbella

Hade verkligen något emot henne förut. Men fan, hon är grym.

Blondina
Började läsa förut, och nu kikar jag in då och då.

Izabelle

Min Bellsie, världens bästa dessutom. Hon är så jävla rak i sin blogg. Srkiver bara om saker som rör henne, och jag älskar det. Izabelle är c00l, så äre bara;)

Jessica
Min fina vän:)

Mikaela
Bästavän. Läser Mickis blogg för där får jag reda på vad hon har för sig dom få stunderna hon inte är med mig:)

Lorena
En mamma på 20 år som jobbar som slitz modell. Allt intresserar mig haha.

Malin C

En vän och en bra bloggare:)

Malin L
En fin blogg, och är duktig på att skriva!

Johanna
Johanna är rolig, thats it:)

Natacha Peyre

Vill leva hennes liv.

Malin W
En söt tjej med huvudet på skaft.

Dessie

Underhållande...

Erika

Yttligare en bra blogg, och en bra bloggare!

Robin

Varför inte? Finns ingen anledning till varför jag inte skulle läsa denna speciella killes blogg. Lääängtar sjukt mycket tills hans egna blogg släpps den 9onde mars.

Ida

Läser i bland :)

Yazmina
Gillar allt hon skriver om!

Alice
Kul att veta vad som händer i hennes liv nu.

Paow

Duktig. Fast mest underhållande...

Julia

Robins syrra. En väldigt bra blogg:)

Gynning

Världens, världens coolaste människa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg!

kommentera gärna min!

ha det bra! <3

2009-02-18 @ 21:15:55
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bli medlem och du kan få presentkort på skor.

Allt är gratis, så vad väntar du på?

Bli medlem nu!:D



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1432

2009-02-18 @ 23:07:02
Postat av: Trees

haha, 60 bloggar! Det låter som att man inte har nåt liv.. men det blir nog runt något sådan när man är igång;)

2009-02-18 @ 23:27:36
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-19 @ 02:18:02
Postat av: malin

åh vad söt du är lisa, som tog med min blogg! :D

nu blev jag riktigt glad, puss på dig!

2009-02-19 @ 23:08:25
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0