Don't make it emotional

Hade bara två lektioner i dag, skönt. Först svenska, sen matte. Gjorde ingenting på någon av lektionerna.. På svenskan satt jag vid datan och på matten... typ sov. Som vanligt!
 Jag har varit rackarns trött idag.. Även fast jag fick gå upp vid 9.


Vi slutade vid 13.55. Jag och Elise tog tunnelbanan, hon skulle till stan och jag till bromma för att ta bussen. Men jag åkte förbi brommaplan med flit och gjorde sällskap med Elise en liten bit längre, för jag hade ändå fått vänta på min buss så jävla länge.. Men självklart så missar jag den med en minut, så satt på busshållsplatsen i typ 30 min och väntade. Orkade inte gå in och sätta mig på donken.

Väl hemma så har jag inte gjort någonting alls, hunnit äta middag kolla på the hills och sen suttit här.

Nu ska jag typ duscha och sen hoppas på att det går något bra program på tv. Mitt favorit program på tv400 går inte nu, för dom visar tv serien 24 dygnet runt, bajs.




Linn, jag och Mickis för några veckor sen. Älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN TÄVLING - vinn sötaste trosorna/ 2 vinnare!



doode.blogg.se

2009-02-05 @ 21:04:04
URL: http://doode.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha vilken jävla bild, typiskt dig att alltid lägga in dom finaste på mig ;)

Men vad händer imorn? Ska vi ses? :)

2009-02-05 @ 21:16:18
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0