i can't keep something that i never had

Hemma! Sköööönt.. Har varit en jobbig dag. Två prov vafan!

Började 08.20 och då hade vi sk, somvanligt hur tråkigt som helst. Sen var det gympa, och då hade vi prov. Det gick inte så speciellt bra för mig, men det är bara mitt eget fel, borde fan ta och plugga när jag har chansen till det. Sen efter det så hade vi datakunskap, prov i det också. Gick inte heller speciellt bra det heller.. Haha men jag ville bara heeeem. Och varför är det så viktigt att vi ska kunna så mycket om Microsoft Word? Alltså i don't get it.. bara onödigt. Kicki var mega snäll i dag och lät oss gå tidigare, fick gå när vi var klara med provet. Tur det, för i dag serverades det inget mellanmål i skolan, och jag var jätte hungrig.
Hann med tio över bussen som även Elise hann hoppa på! Hon hade varit i stan med Jessica:) Dom lyllosarna slutar 12 på onsdagar, medans jag får gå kvar till 4 pgr av datakunskap haha.

Är trött och mår inget vidare... Mickis knows why. Och btw, Mickis är nog en av världens bästa personer. Tack hjärtis!

Nej nu ska jag äta... är jätte hungrig:)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är världens bästa!

2009-02-18 @ 18:08:06
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: TReees

haha, word pad! det är väl heelt jätte. B ? :S isåfall är det väl microsoft word man ska kunna någorlunda!;o

2009-02-18 @ 19:06:28
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Trees

hahah guud, Phuu!:s jag tänkte typ harregud och stackars människa, som måste lära sig det liksom:D du verkar ju vara proffs ehe*! haha

2009-02-18 @ 19:20:53
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0