i'm torn

Sov kvar hos Ida i går.

Vi snackade, satt lite vid datan och bestämde oss sedan för att gå och lägga oss och kolla på film. Det blev Tzatziki 2, haha grym. Fast vi stängde av efter typ halva filmen, för vi höll på att somna hela tiden. Precis som jag och Mickis när vi såg Twilight i fredags, haha.

Pappa ringde och väckte oss vid typ 12.30, och sa att han hade varit och tagit ut pengar och massa sånt, så han var påväg hem igen och frågade om han skulle hämta upp mig, så slipper jag ta bussen. Och det tackade man ju inte nej till.. Eller jo först, för jag trodde jag skulle behöva följa med och hämta ut pengar och sånt skit borta i bromma, men det visade sig ju att han redan hade gjort det haha.

Jag och Ida gick ner och gjorde lite frukost, haha fast vi hann inte. Pappa kom när jag precis hade stoppat i min macka i toasten haha. Så fick med mig en halv färdig toast haha. Den var inte så god.

När jag kom hem, så hade jag inget för mig, så följde med mamma och Sussie (mammas kompis) till konsum. Alltid najs att hänka när dom handlar, för då kan även jag plocka ner massa gott i vagnen haha.

Sitter just nu och väntar på maten.. Är AS hungrig, har bara ätit den där halvklara mackan från Ida och sedan lite fruktsallad, haha.




Mys med tre underbara vänner igår

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar din header!:D

2009-02-08 @ 17:21:56
URL: http://amandathebest.blogg.se/
Postat av: Astrid

nao, din bloggdesign är jättefin:)

2009-02-08 @ 17:23:35
URL: http://snowbow.blogg.se/
Postat av: S A N N A

åh härligt!! :) allt bra sötnos? :*

2009-02-08 @ 18:04:53
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0