klantarsleeeee

Jag är så jävla SÄMST på att hålla tider.
Jag gick fan upp 10 min tidigare än vanligt idag, men ändå glömde jag och Mami bort tiden och missade självklart bussen.
Tio min gjorde med andra ord ingen skillnad, så på trosdag när jag ska åka samma tid så ska jag fan gå upp halv 9 istället för tio i.

Ska självklart ge mig iväg ändå. Bussen går 11.23, om 31 minuter alltså. Så ska fixa mig lite nu.. Vilket jag inte hann innan haha.

En till negativ sak med att jag missade bussen var att jag inte fick träffa Mickis.. Vi tar annars samma buss den här morgonen. Men jag lyckas ju alltid missa bussen så.. Fan ville träffa Mickis, vi träffades senast i fredags, typ lång tid för oss två. Och vi hade nog haft en del att snacka om!

Men men, ha en trevlig dag :) Hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0